Prijava
Prijava je možna med 15:00 in 21:00.
V primeru kasnejšega prihoda nas prosimo obvestite do 12h pred prihodom. V kolikor gost o kasnejšem prihodu ne seznani hotela pravočasno, hotel ni dolžen držati sobe za gosta, prav tako ima pravico gostu zaračunati stroške neprihoda.
Zgodnji prihod je možen le ob predhodnem dogovoru glede na razpoložljivost kapacitet.
Ob prihodu se opravi prijava vseh gostov, ki bodo prenočevali, na podlagi osebnih dokumentov (osebna izkaznica, potni list).
Za osebe, ki se nastanijo v naših enotah brez naše vednosti in se ne prijavijo, ne prevzemamo nikakršne odgovornosti in so same odgovorne tako materialno kakor tudi kazensko za prijavo.
Odjava
Odjava na dan odhoda do 11:00.
Kasnejša odjava je možna le ob predhodnem dogovoru glede na razpoložljivost kapacitet.
Zajtrk
Zajtrk strežemo od 8:00 do 10:00
Zajtrk lahko postrežemo tudi v sobo. Prosimo za predhodno naročilo dan prej (na recepciji ali v restavraciji). Cena postrežbe znaša 15,00 €.
Obratovalni čas restavracije
Torek – Sobota 12:00 – 22:00h*
Ponudbo restavracije si lahko pogledate TUKAJ.
* zaželena predhodna rezervacija mize na 07 620 58 06
od maja do oktobra predvsem sobotni delovni čas zaradi porok prilagojen
Zunanji bazen
Za hotelske goste je na voljo za uporabo zunanji bazen. Bazen je odprt od maja do septembra, med 8:00 in 21:00. Voda bazena ni ogrevana. Pri uporabi bazena je potrebno upoštevati osnovna higienska priporočila in navodila podana s strani hotela.
Parkirni prostor
Hotelskim gostom nudimo parkiranje na brezplačnem zunanjem parkirnem mestu pri hotelu. Rezervacija parkirnega mesta ni možna.
Kajenje
V hotelu je kajenje dovoljeno le na balkonih/terasah hotelskih sob in zunanjih površinah v okolici hotela ter na zunanji terasi restavracije. V hotelskih sobah in drugje je kajenje prepovedano. Hotel ima pravico zaračunati dodaten znesek 80,00 € za kritje stroškov čiščenja, osvežitve in zračenja sobe v primeru, da gost ne upošteva pravil kajenja. Poleg omenjenega zneska bo dodatno zaračunana morebitna škoda.
Škoda
Pridržujemo si pravico in gost nas s podpisom na prijavnici pooblašča, da bremenimo kreditno kartico za morebitno škodo, ki je nastala v sobi gosta ali v hotelu med bivanjem gosta, ali za vse predmete, ki manjkajo ob odhodu gosta
Plačilni pogoji in pogoji odpovedi rezervacije
- Za potrditev rezervacije je potrebno podati podatke o kreditni kartici ali plačati akontacije do roka in po predračunu v višini 30% (min. 50 Eur).
- Za preklic rezervacije več kot 5 dni do dneva prihoda je vplačano akontacijo mogoče izkoristiti v novem terminu.
- Za preklice ≤ 5 dni do dneva prihoda se vplačane akontacije ne vrača in se zadrži kot strošek rezervacije.
- V primeru, da se gost v hotelu ne pojavi (no-show), se zaračunava 100,00 % celotnega zneska rezervacije.
- V primeru predčasnega odhoda si hotel pridržuje pravico zaračunati penale v višini 100% zneska preostalega bivanja brez turistične takse.
Vsaka odpoved rezervacije mora biti v pisni obliki po elektronski pošti na hotel@trilucke.si in začne veljati, ko jo prejme lastnik hotela. Izjeme so predčasni odhodi zaradi višje sile (smrt, zdravstveni razlogi, naravne nesreče…). V tovrstnih primerih se gost obrne na odgovorno osebo v hotelu.
Možni so naslednji načini plačila: Visa, Mastercard/Eurocard, Maestro, gotovina, naročilnica, predračun.
V kolikor je način plačila naročilnica (velja samo za podjetja), mora biti naročilnica dostavljena fizično ali po pošti v hotel ali poslana po elektronski pošti na hotel@trilucke.si najkasneje na dan prihoda gosta do 12. ure. V primeru, da naročilnice ne prejmemo do prihoda gosta, bomo primorani bivanje zaračunati hotelskemu gostu.
V kolikor je plačilo opravljeno po predračunu, je potrebno poslati potrdilo o plačilu predračuna po elektronski pošti na hotel@trilucke.si najkasneje 24 ur pred prihodom gosta.
Hišni ljubljenčki
Ker vemo, da je včasih težko najti primerno varstvo za svojega štirinožnega prijatelja ter si vedno več gostov želi potovati s svojimi ljubljenčki, z veseljem sprejemamo tako kužke kot muce. Vendar, ker je v hotelu veliko različnih gostov ter ker bi radi zagotovili udobje in varnost vseh, prosimo da upoštevate sledeči pravilnik:
- ni dovoljeno imeti več kot dve živali na sobo naenkrat
- sprejemamo le pse manjše/srednje rasti (izjema so psi vodniki)
- živali morajo biti na povodcu ali v nosilcu na javnih površinah posestva
- v sobah živali ne smejo ostati brez nadzora in so v boksu
- živali morajo biti sobno čiste – hotel si pridržuje pravico do zahteve po povračilu stroškov čiščenja, v kolikor žival opravi potrebo v sobi
- v restavracijo je vstop živalim prepovedan (izjema so psi vodniki)
- zaradi varnosti sobarica ne bo očistila sobe, če je v njej žival brez nadzora. V kolikor se z živaljo nahajate v sobi, jo privežite na povodec oziroma zavarujte na drug način (kletka, nosilec). V izogib neprijetnim situacijam prosimo, da predhodno na recepciji naznanite kdaj bi želeli dnevno čiščenje sobe.
- lastnik je odgovoren za morebitne poškodbe, ki jo povzročijo živali (tako materialne kot telesne). Hotel Tri lučke si pridržuje pravico do zahteve po povračilu stroškov ter lahko od lastnika živali zahteva popravilo ali zamenjavo poškodovanih stvari.
- prosimo vas, da upoštevate prisotnost drugih gostov ter omejite hrup, ki bi ga lahko povzročila žival. V kolikor ne boste omejili hrupa vas bomo prosili, da hotel predčasno zapustite.
Cena na posamezno žival znaša 25,00 €/celotno bivanje (izjema so psi vodniki, ki bivajo brezplačno).
PREDHODNA NAJAVA HIŠNEGA LJUBLJENČKA JE OBVEZNA!