Ste naveličani neskončnega brskanja po spletu in iskanja prvovrstne lokacije za poslovni dogodek vašega podjetja? Ogromno odprtih zavihkov, a ne veste kje sploh začeti in kateremu ponudniku zaupati, da bo izvedba storitev kvalitetna?
Načrtovanje uspešnega poslovnega dogodka je lahko stresna naloga, še posebej, če želite narediti vtis na svoje nadrejene in organizirati dogodek, katerega se bodo udeleženci z veseljem spominjali.
Dovolite nam, da vam pri tem pomagamo.
Ključni elementi za uspešen poslovni dogodek
V 7 letih našega delovanja smo pomagali organizirati že preko 500 različnih dogodkov. In prav na podlagi teh dragocenih izkušenj smo uspeli identificirali ključne elemente, ki zagotavljajo izvedbo uspešnega poslovnega dogodka:
1️. Ambient
Moderni in prijetni prostori našega posestva izžarevajo profesionalnost in prefinjenost. Prav tako nas obkroža čudovita narava in razgledi, ki očarajo vsakogar.
2️. Kulinarika
Popestrite svoj dogodek z izvrstno kulinarično ponudbo, ki navduši prav vsake borbončice. Od gurmanskih predjedi do razkošnih obrokov z več hodi, naši meniji bodo zagotovo navdušili tudi najbolj zahtevne goste.
Pripravimo lahko različne tipe obrokov za različne vrste druženj:
- coffee break
- finger food (stoječa) pogostitev
- poslovno kosilo
- večhodno kulinarično doživetje
3️. Brezhibna storitev
Naša ekipa je predana zagotavljanju brezhibne storitve, da bo vaš dogodek od začetka do konca potekal kar se da gladko. Od sproščenega načrtovanja do podpore na kraju samem, na voljo smo vam na vsakem koraku.
4️. Ustrezni prostori in tehnologija
Želite organizirati poslovni sestanek za manjše število oseb? Izobraževanje za prodajno ekipo? Ali teambuilding druženje za celotno podjetje? Morda predstavitev vašega produkta za novinarje? Kaj pa gala zabavo ob proslavitvi pomembne obletnice podjetja?
Razgibanost in velikost našega posestva, omogoča, da lahko gostimo različne vrste dogodkov.
Na voljo so vam:
Kaminska soba
KAPACITETA: do 16 oseb
TIPI DOGODKOV: manjše skupine (intimni sestanki, poslovna srečanja,..)
OPREMA: možnost postavitve LCD projektorja in platna
INTERNET: brezžična spletna povezava
Konferenčna dvorana
KAPACITETA: do 80 oseb
TIPI DOGODKOV: srednje do velike skupine (poslovni sestanki, izobraževanja, konference, predstavitve produktov,..)
OPREMA: LCD projektor in platno, ozvočenje
INTERNET: brezžična spletna povezava
Steklena dvorana
KAPACITETA: do 120 oseb
TIPI DOGODKOV: večje skupine (konference, predstavitve produktov, gala zabave..)
OPREMA: možnost postavitve LCD projektorja in platna
INTERNET: brezžična spletna povezava
5️. Personalizacija
Zavedamo se, da je vsak poslovni dogodek edinstven, zato lahko našo ponudbo prilagodimo vašim zahtevam. Od dekorja z blagovno znamko do možnosti menija po meri – tesno bomo sodelovali z vami, da bi uresničili vašo vizijo.
6. Dodatne aktivnosti z lokalnim pridihom
Vašim gostom bo dogodek zagotovo ostal v spominu, v kolikor se bodo v sklopu le tega sprostili, se povezali z ostalimi udeleženci in doživeli kaj novega.
Pripravimo vam lahko različne kuharske delavnice, degustacijo vin ali piv, ali organiziramo aktivnost v okolici našega posestva (vožnja z gokarti, delavnica izdelave čokolade,..). Zagotovo se bo našlo nekaj, kar vam bo všeč.
Info & kontakt
Z nami so možnosti neskončne. Dovolite, da vam pomagamo dvigniti poslovne dogodke na višjo raven.
Pošljite mi povpraševanje na domen.zorko@trilucke.si ali me pokličite na 041 300 110 in z veseljem vam bom odgovoril na vsa vaša vprašanja.