Rezerviraj mizoRezerviraj sobo
07 620 58 06 info@trilucke.si

Poslovni dogodki

Ne glede na to, ali načrtujete majhno, intimno poslovno srečanje ali večjo konferenco, je posestvo Tri lučke popolna lokacija za vaš dogodek.

Ste naveličani neskončnega brskanja po spletu in iskanja prvovrstne lokacije za poslovni dogodek vašega podjetja? Ogromno odprtih zavihkov, a ne veste kje sploh začeti in kateremu ponudniku zaupati, da bo izvedba storitev kvalitetna?

Načrtovanje uspešnega poslovnega dogodka je lahko stresna naloga, še posebej, če želite narediti vtis na svoje nadrejene in organizirati dogodek, katerega se bodo udeleženci z veseljem spominjali.
 

Dovolite nam, da vam pri tem pomagamo.
 

Ključni elementi za uspešen poslovni dogodek

V 7 letih našega delovanja smo pomagali organizirati že preko 500 različnih dogodkov. In prav na podlagi teh dragocenih izkušenj smo uspeli identificirali ključne elemente, ki zagotavljajo izvedbo uspešnega poslovnega dogodka:

1️. Ambient

Moderni in prijetni prostori našega posestva izžarevajo profesionalnost in prefinjenost. Prav tako nas obkroža čudovita narava in razgledi, ki očarajo vsakogar. 
 

 2️. Kulinarika

Popestrite svoj dogodek z izvrstno kulinarično ponudbo, ki navduši prav vsake borbončice. Od gurmanskih predjedi do razkošnih obrokov z več hodi, naši meniji bodo zagotovo navdušili tudi najbolj zahtevne goste.

Pripravimo lahko različne tipe obrokov za različne vrste druženj:

- coffee break
- finger food (stoječa) pogostitev
- poslovno kosilo
- večhodno kulinarično doživetje
 

3️. Brezhibna storitev

Naša ekipa je predana zagotavljanju brezhibne storitve, da bo vaš dogodek od začetka do konca potekal kar se da gladko. Od sproščenega načrtovanja do podpore na kraju samem, na voljo smo vam na vsakem koraku.
 

4️. Ustrezni prostori in tehnologija

Želite organizirati poslovni sestanek za manjše število oseb? Izobraževanje za prodajno ekipo? Ali teambuilding druženje za celotno podjetje? Morda predstavitev vašega produkta za novinarje? Kaj pa gala zabavo ob proslavitvi pomembne obletnice podjetja?

Razgibanost in velikost našega posestva, omogoča, da lahko gostimo različne vrste dogodkov.

Na voljo so vam:

Kaminska soba

KAPACITETA: do 16 oseb

TIPI DOGODKOV: manjše skupine (intimni sestanki, poslovna srečanja,..)

OPREMA: možnost postavitve LCD projektorja in platna

INTERNET: brezžična spletna povezava

Konferenčna dvorana

KAPACITETA: do 80 oseb

TIPI DOGODKOV: srednje do velike skupine (poslovni sestanki, izobraževanja, konference, predstavitve produktov,..)

OPREMA: LCD projektor in platno, ozvočenje

INTERNET: brezžična spletna povezava

Steklena dvorana

KAPACITETA: do 120 oseb

TIPI DOGODKOV: večje skupine (konference, predstavitve produktov, gala zabave..)

OPREMA: možnost postavitve LCD projektorja in platna

INTERNET: brezžična spletna povezava

5️. Personalizacija

Zavedamo se, da je vsak poslovni dogodek edinstven, zato lahko našo ponudbo prilagodimo vašim zahtevam. Od dekorja z blagovno znamko do možnosti menija po meri – tesno bomo sodelovali z vami, da bi uresničili vašo vizijo.

6. Dodatne aktivnosti z lokalnim pridihom

Vašim gostom bo dogodek zagotovo ostal v spominu, v kolikor se bodo v sklopu le tega sprostili, se povezali z ostalimi udeleženci in doživeli kaj novega.

Pripravimo vam lahko različne kuharske delavnice, degustacijo vin ali piv, ali organiziramo aktivnost v okolici našega posestva (vožnja z gokarti, delavnica izdelave čokolade,..). Zagotovo se bo našlo nekaj, kar vam bo všeč.

Info & kontakt

 

Z nami so možnosti neskončne. Dovolite, da vam pomagamo dvigniti poslovne dogodke na višjo raven.

Pošljite mi povpraševanje na jerneja@trilucke.si ali me pokličite na 041 300 110 in z veseljem vam bom odgovorila na vsa vaša vprašanja.

»«

Kako do nas

Tri lučke se nahajajo na vinorodnem območju Sremič, ki se razteza nad Krškem. Le ta je oddaljen od Zagreba 56 km in od Ljubljane 96 km.

Restavracija

Hotel

E-novice